Na čom závisí primeraná frekvencia priameho marketingu a zasielaných e-mailov, newslettrov či správ?
- Predovšetkým, na každé zasielanie elektronickej pošty by sme mali mať súhlas adresáta. Keď sa prihlasuje na odber našich noviniek a pravdivo ho pritom informujeme, že ich bude dostávať raz za týždeň, sám sa rozhodne, či to akceptuje. Horšie je, ak ohlásime mesačník a potom "bombardujeme" záujemcov trikrát za týždeň.
- Každá zásielka by mala obsahovať také hodnotné informácie, že ich klient môže využiť a prečíta si o nich rád. Posielať niekomu neustále oznamy, že máme nový model výrobku - vylepšený o odtieň farby na obale - totiž nie je veľmi zaujímavé.
- Mali by sme dôsledne triediť svoje databázy a posielať každému len to, čo je pre neho prínosom. Ak posielame všetkým všetko a očakávame, že si to čitatelia sami vytriedia, dosiahneme pravdepodobne, že budú naše mailové správy ignorovať úplne.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára