Mnohí podnikatelia predpokladajú, že všetko môžu vybaviť zadarmo cez e-mail a investovať do poštovného sa im už neoplatí. Nie je to tak úplne pravda. Jednak ľudia majú rozličné vnímanie tejto veci a uprednostňujú jedno alebo druhé. Niektorých ľudí mailom nikdy nezastihnete, pretože vašu správu odfiltruje buď priamo antispamový softvér alebo - a to je ešte ťažšie obísť - vymaže ju sekretárka.
Môžete samozrejme namietnuť, že poštovú zásielku sekretárka zadrží rovnako. Ako kedy a ako ktorú. Ak si dáte skutočne trochu námahy a vymyslíte mailing, ktorý sa výrazne odlíši od všetkého ostatného, čo bežne v pošte chodieva, máte mimoriadne veľkú šancu, že sa dostanete až na stôl svojho vytúženého adresáta. Čo mám na mysli? Rôzne nápadité predmety, ktoré obsahujú vaše posolstvo s kúskom hry alebo prekvapenia, zaujímavé a netradičné riešenia, ako je správa vo fľaši, ukrytá v skladačke a podobne. Každý z nás miluje prekvapenia a tajomstvá a manažéri nie sú výnimkou, preto tieto mailingy vykazujú mimoriadne vysokú odozvu.
Keď sa však podujmete na krok, ktorý asi nebude najlacnejší, prísne dbajte na kvalitu a správnosť poštových adries. Bolo by neodpustiteľným hriechom posielať balíčky na neoverené adresy a premrhať tak veľkú časť očakávanej návratnosti. Platí tu ako všade pri dosahovaní efektívnosti: Dvakrát meraj, raz rež!
Máte zaujímavý zrealizovaný nápad? Dajte o ňom vedieť.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára