V reklamných textoch odpustím kolegom veľa, je to aj moja práca :-). Jedno ale tolerovať nedokážem. Keď sa textári hrajú na niečo, čím nie sú a ani nechcú byť. Nejde o to, že by ste vždy museli byť odborníkom na určitú oblasť, ale dať si námahu preniknúť za oponu sa vyplatí tisíckrát viac, než zozbierať všeobecné klišé a natrieskať ho do textov inzerátov a letákov.
Uvažujte, či by tie slová, ktoré používate vo svojej reklame, použil aj váš predajca pri osobnom stretnutí. Pretože koniec-koncov, jedným z účelov reklamy je predávať a predaj podporovať. Ak chcete ľudí osloviť, pokúste sa zostať človekom z mäsa a kostí. Aj keď vedecké argumenty môžu pomáhať, v 99% prípadov je to emócia, ktorá rozhodne a presvedčí.
Pridávam zopár tipov pre autentickejší a presvedčivejší text:
- Nezameriavajte sa len na fakty, hovorte o tom, ako sa váš výrobok produkuje, z akých zdrojov vychádzate, opíšte ho zrozumiteľným spôsobom.
- Zamerajte sa na výhody, s ktorými sa váš potenciálny zákazník môže stotožniť a s ktorými má reálnu skúsenosť.
- Buďte radšej osobní, než by ste sa mali schovávať za chladnú a neutrálnu spoločnosť. Predovšetkým internetový marketing vyžaduje vzbudenie dôveru. Nebojte sa ukázať, že ste skutoční.
Bola by som rada, keby ste vyjadrili svoj názor na túto otázku, môže nám z toho vyjsť zaujímavá diskusia.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára