Je marketing vaším hobby alebo zamestnaním? Vymeňme si skúsenosti a porozprávajme sa o tom, ako ho robiť najlepšie.

nedeľa 21. februára 2010

Automatizované blogovanie?

Počuli ste už o vynáleze zvanom "automatické vytváranie blogu"? Aká úspora práce, jednoduché generovanie obsahu, programy ktoré sľubujú blog zameraný na kľúčové slová bez akejkoľvek práce!

Zdá sa vám to dobrý nápad?
A chceli by ste tento obsah skutočne čítať?

Našťastie, asi potrvá veľmi dlho, než sa podobné vynálezy prenesú z agličtiny do našich malých slovanských jazykov. Ale ľudia, ktorí to s internetovým marketingom myslia vážne, vysvetľujú aj anglo-americkým čitateľom, že táto myšlienka nebude samospasiteľná. Dokonca ani Google takýto druh obsahu nehodnotí dobre.

Jedna z najdôležitejších hodnôt, ktoré dobrý blog vytvára a ktorá môže pomáhať bloggerovi v neskoršom dodávaní výrobkov alebo poskytovaní služieb, budovaní jeho popularity umelca či odborníka, je osobný vzťah so svojimi čitateľmi. Ak toto neexistuje, neexistuje dôvod veriť tomu, že na blogu tohto človeka získam niečo naozaj hodnotné. A podľa mňa neexistuje ani spôsob, akým premeniť "žvásty" na peniaze.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára