Bob Bly hovorí, že je to dobré v tom, že keď máte deti, lepšie sa dokážete vžiť do role rodiča ako zákazníka. Súhlasím a dodávam, že asi aj lepšie chápete rozličnosť ľudskej povahy a potrebu vyjsť s človekom takým, aký je. Asi mi každý dá za pravdu, že nad vlastnými potomkami občas zastal v nemom úžase, kde sa "to" v nich berie?! Iná skvelá textárka, Carline Anglade-Cole rozprávala o svojich štyroch deťoch, ako ju každé z nich naučilo niečo iné, čo vo svojich copytextoch silne využíva.
- prekonávať prekážky a skepsu (1. dcéra),
- udržať si zmysel pre dramatičnosť (2. dcéra),
- prekonať neistotu a apatiu (3. dcéra),
- nikdy nezabúdať na zábavu (syn... no jasné, chlapi :-)
Tak premýšľam, čo mňa naučili moje dve dcéry?
Tiež zopár vecí. A je fakt, že keď sa nad tým človek zamyslí, aplikovať tieto poučenia má zmysel aj v práci. Pretože keď nájdete cestu, ako presvedčiť dospievajúcu babu, aby umyla riady, vybavila nákup, pomohla sestre alebo jednoducho prišla včas domov - tak už nemôžete mať problém s argumentáciou voči svojim potenciálnym zákazníkom!
- Urobím niečo, len keď ti uverím, že je to pre mňa dobré! Nepripomína vám to nutnosť zdôvodniť vašu ponuku tými najsilnejšími argumentami a benefitmi pre zákazníka?
- Keď to neurobí Karin, nebudem ani ja! Žeby budovanie dôvery pomocou referencií?
- ...no a čo? Ježia sa aj vám vlasy, keď dostanete od detí takúto odpoveď? Nebude to o tom, že titulok či úvod vašej propagácie musí byť taký silný, že žiadne "no a čo" nemôže prísť?
- Mami, si sto rokov za opicami! Jaj, tak toto je pripomienka, že ak chcete v dnešnom on-line svete udržať krok, budete sa musieť zaujímať o všetky tie sociálne siete, ktoré vo vašej mladosti neexistovali a napriek tomu sme boli šťastní.
A čo vy? Dostávate príučky od svojich potomkov? Tak sa pridajte do diskusie nášho rodičovského združenia!
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára