Dôležité je nielen pritiahnutie návštevníkov na webstránku, ale predovšetkým miera konverzie
Skôr než sa do kampane PPC (pay per click - teda platba za klik) pustíte, pozrite si svoju webstránku kritickým okom. Má všetky atribúty kvalitnej stránky? Je zrozumiteľná? Obsahuje jasnú ponuku? Dokáže sa tu návštevník zorientovať a nájsť to čo potrebuje? Ak si dáte námahu na tomto mieste, urobíte veľa preto, aby sa z návštevníka vašej webstránky stal neskôr zákazník.
Určite si jasné a konkrétne ciele pre svoju PPC kampaň
Nie vždy je najlepším nápadom, snažiť sa v prvom kroku PPC reklamy o predaj. Niektoré služby vyžadujú jednoducho väčší stupeň dôvery a návštevník sa tak ľahko nerozhodne pre priamu objednávku. Rozumnejšie môže byť poskytnúť dôvod, aby sa medzi vami v priebehu času vytvoril vzťah.
- Mám na mysli predovšetkým ponúknutie registrácie na odber kvalitných informácií. Ak váš newsletter prináša hodnutu, postupne záujemcu o svojich profesionálnych schopnostiach presvedčíte. A potom máte oveľa väčšiu šancu na úspech, keď začnete hovoriť o predaji.
- Iným vhodným cieľom PPC kampane je vyvolanie žiadosti o bližšie informácie, zaslanie "bielej knihy", ako sa často označujú technické informácie, užitočné pre potenciálnych užívateľov alebo jednoducho vyvolanie záujmu o telefonický kontakt.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára