Existuje mnoho ciest ako dať čitateľovi pocit, že táto správa je určená práve pre neho. Ako rastie reklamný hluk, musia kreatívci vymýšľať stále nové a nové oslovenia, ale ich úspech má zostupnú tendenciu. Sme už unavení nátlakom, krikom a sľubmi, čo všetko pre nás niekto urobí, keď si vyberieme práve jeho. Ani nemusí byť predvolebné obdobie, aj inokedy sa snažíme týmto posolstvám vyhnúť.
Oveľa šikovnejšia taktika je „exkluzivita“ a aj keď to chce trochu guráže, môže predstavovať veľmi osviežujúcu zmenu a dosiahnuť oveľa vyššiu odozvu. Ako to vyzerá v praxi?
Počítajte so mnou: Koľko percent odozvy prinášajú vaše direct mailové listy? Jedno až dve percentá? To je dobrý výsledok. Ale predstavte si, čo by ste dosiahli, keby ste na rovnaký počet ponúk obdržali dvojnásobný počet objednávok. Náklady na poštovné by zostali rovnaké, náklady na personál by zostali rovnaké. Ale vaša marža by sa zdvihla o 100 %!
Konzultácia Marketing a reklama je unikátny program, kde sa zameriame na všetky aspekty, ktoré bránia vašim lepším výsledkom. Všetko, čo vašej reklame chýba alebo naopak, je v nej zbytočné a znižuje efekt. Preveríme a zanalyzujeme všetky staré praktiky a zavedieme množstvo nových nástrojov. Pokojne počítajte s tým, že po absolvovaní programu sa účinnosť vašich marketingových akcií znásobí a vy možno budete musieť riešiť problém s distribúciou tovaru ku klientom.
Tento veľmi intenzívny program vyžaduje vysoké nasadenie aj od konzultanta. Ročne nám kapacita umožňuje uspokojiť len niekoľko ľudí, ktorí sa naučia používať vysoko efektívne nástroje a zistia, že ich doterajšia práca sa od základu zmenila. Po určitú dobu ich sprevádza kouč a dbá na to, aby nepoľavili v dôkladnom uplatňovaní prísnych pravidiel.
Toto nie je program pre ľudí, ktorí len „chcú skúsiť niečo nové“, ani pre tých, ktorí sú zvedaví, čo by sa tam mohli dozvedieť. Neprihlasujte sa, ak nie ste ochotní podrobiť svoje doterajšie vedomosti skúške a otestovať ich. Nemôžeme pomôcť ľuďom, ktorí hľadajú najľahšie cesty a obchádzky. Ochota k tvrdej práci a vlastný záujem o zlepšenie sú kľúčovou podmienkou.
Myslíte si, že máte dostatočnú motiváciu, ochotu a schopnosti? Dobre, zistíme to pri vyplnení dotazníka analýzy, ktorý vám zaberie niekoľko hodín. Nie je to pre každého. Ale ak uspejete, pripravte sa na nový rozmer vašej profesionálnej kariéry a hlboké zmeny vo svojom doterajšom živote.
Čo poviete, nie je to zaujímavejšie, ako ťahanie medových motúzov popod nos? Neprosím a nesľubujem nič zadarmo. A zodpovedá to realite, pretože po zvládnutí princípov väčšinou prichádza tvrdá práca na ich zavádzaní.
Keď budete najbližšie chystať oslovenie pre svoju cieľovú skupinu, skúste využiť psychologický moment exkluzivity. Moment, keď ponuka je obmedzená!
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára