Aké ciele sledujete prezentáciou na internete a čomu webstránka slúži
Zarábanie peňazí je síce legálnym dôvodom, no nie je to veľmi motivujúce východisko. Rozmýšľajte radšej viac o tom, ako tým zdokonalíte svoje služby, vybudujete lepšie vzťahy a uľahčíte zákazníkom ich prácu, život či rozhodovanie.Vaše služby a produkty musia byť jasné na prvý pohľad každému, kto stránku navštívi. Neschovávajte výhody svojej ponuky na podstránkach, ale namiesto nič nehovoriacich uvítaní profilov či reklamných rečí, využite najcennejšie miesto na titulke na jasné zoznámenie s vašou ponukou.
Aká je šanca, že vás zákazníci vyhľadajú cez web?
Ľudia obvykle nehľadajú na sieti „najlepší produkt xy“ ale pokúšajú sa objaviť „riešenie na svoj problém abc“. Príprava textu preto začína výberom kľúčových slov, ktoré musíte do obsahu zabudovať, aby vás vyhľadávače našli. Niekedy sa žiaľ môže stať, že vaša ponuka nebude pre nikoho natoľko zaujímavá, aby ju vyhľadával cez internet. Čo ľudia skutočne hľadajú zistíte malým prieskumom kľúčových slov cez nástroje Google. Ak je hľadaní veľmi veľa, môže byť vysoká konkurencia. Ak však nie sú takmer žiadne, môže byť zbytočné investovať do takejto oblasti.Aké technické riešenie webu potrebujete
Ak predávate niekoľko málo výrobkov, môžete si vystačiť s malou prehľadnou webstránkou, ktorú hravo dokážete administrovať sami. Ak však vaša ponuka zahŕňa stovky produktov, množstvo typov, farebných či veľkostných možností, musíte uvažovať o náročnejšom riešení a využití databáz.Vopred si dobre premyslite, či a ako budete chcieť na webe svoje produkty predávať. Elektronický obchod je dnes spotrebiteľmi akceptovaná forma nakupovania a oplatí sa investovať trochu viac do perspektívneho riešenia a odborného poradenstva.
Môžete sa rozhodnúť pre akceptáciu platby kartou, pričom počítajte nielen s technickou prípravou ale aj pravidelnými mesačnými poplatkami a poplatkami pri každom nákupe. Iná možnosť je akceptácia platieb cez systém Paypal, ktorý za istý poplatok vyrieši mnohé starosti. Táto služba si pomaly nachádza cestičku aj k nám, tak verme, že sa rozšíri vo väčšej miere a zjednoduší nám obchodovanie na sieti.
Voľte flexibilný hosting
Webstránka musí byť umiestnená na serveri, ktorý má dostatočnú kapacitu aby zvládol prístupy zákazníkov. Nepodceňte výber dodávateľa hostingu, dohodnite s ním pružné podmienky, aby ste mohli zvyšovať požiadavky, keď sa váš obchod rozvinie.Hostingové služby často zahŕňajú aj prehľadné štatistiky návštevnosti stránok. Je veľmi dôležité vedieť, koľko zákazníkov k vám prichádza, odkiaľ prichádzajú, cez ktoré kľúčové slová sa u vás ocitli. Pokiaľ hosting štatistiky neponúka, môžete využiť Google Analytics account, poskytne vám dostatočne podrobné údaje. Štatistiky nie sú na to, aby sme sa mohli pochváliť rastúcou návštevnosťou, ale aby sme merali, čo návštevníkov zaujalo najviac a priebežne upravovali stránku do optimálnej podoby.
Dakujem za velmi zaujimavy clanok. Ak dovolite, doplnil by som linku na blogpost s podobnou tematikou, ktory obsahuje navyse zopar rad v technickom smere.
OdpovedaťOdstrániťhttp://www.ui42.sk/blog/15-zakladnych-kamenov-pre-uspesny-web.html?page_id=1441
Jozef Pavuk